Çarşamba, Kasım 28, 2007

Bülent Ersoyun Popstar Alaturka Jüri üyeligi tehlikedemi?- 28.11.2007

Ikinci türkce yorumumda sesini cok sevdigim Bülent Ersoy hakkinda oluyor.

Dünkü meditasyonumda, Bülent hanimi önümüzdeki aylarda Pop Star Alaturka Jüri üyeliginden cikarmak icin planlar yapildigini hissettim. Bunlar bana hemen hemen hazirlanmis ve kabullenmis bir plan olarak göründü, fakat nasil tatbik edilecegini daha bilmiyorlar. Ben saniyorumki bir durum olacak ve sanki Bülent Ersoy hanimin jüri üyeliginden cikarilmasi yalniz o anla ilgiliymis bir karar gibi anlatilacak. Sahte üzülmeler pek farkedilmiyecek.

Bu planlardan yalniz hic ve hic haberleri olmayanlar Bülent Ersoy hanimla Armagan Caglayan bey. Orhan Gencebay Beyde gerci bu gelismeleri biraz hissediyor, üzülüyor fakat ona bu durumu dobradan aciklamaya katiyen cesaret edemiyorlar gibime geldi. Orhan beyde Bülent Hanim gibi bir sevdigi meslektasina devamli küsemeyen ve kimsenin hakkini cignemek istemeyen birisi.

Insallah Bülent hanim biraz dikkat eder ve bana göre hemen hemen bir orta boylu sabotaj gibi duruma kendini iyi hazirlar. Insallah ben yanilirimda, Bülent hanim tekrar medyada haber bombardimina tutulmaz.

Hiç yorum yok: