Pazar, Aralık 09, 2007

Aralik 2007de neler olacak?- Önsezgiler

2007 bitmek üzere ver 2008 kapinin önünde bekliyor.

18 Aralikta cok kanli, cok üzüntülü bir olay insanlara bir tek daha dünyanin gecici oldugunu ögretecek.

20 ve 27 Aralik arasinda Avrupanin büyük bir sehrinde olacak olay Noel zamanina gölge düsürecek. Bu olayin oldugu yerde yüksek, binalar ve isiklar dolu bir yer gördüm. Insanlar kosuyordu ve gökyüzünde manasini anlayamadigim harf gibi bulutlar vardi. Bana bu bulutlardan biri daha cok sanki bir tarak gibiydi ve ben onlari E olarak hissettim. 8 Rakamini yada B harfini andiran bulutlarda vardi. W harfini andiran bir baska Bulut sanki bir Zarfin icindeymis gibi görünüyordu.

Türkiye bir sevilen Ünlünün aniden hayat bitimine sok üzüntüsünü 2008 de bile hala bitiremeyecek.

Ibrahim Tatlises beyi gördügüm bir meditasyonunda Ibrahim beyin büyük bir Maddi kaybini hissettim. Herhalde bu bir yatirim kaybi olacak ve ya aralikta yada yeni yilin basinda bu duruma en cok kendisine kizacak, cünkü daha önce hissettigi halde bu hissini hesaba almadigi icin. Ibrahim beyin kalbide hizli hizli carpiyordu ve ter icindeydi. Bu ter ne maddi durumla nede is hayatiyla ilgili. Ben Ibrahim Tatlises beyin kalbinin ask ile dolu oldugunu ve kendisinde bu duruma cok sasirdigini hissettim.

Bazi Politikacilarla ilgili cok üzülecek seyler daha gördüm, fakat isim vermek istemiyorum. Cünkü ben ne kadarda spiritüalizme güvenirsemde önceden insanlarin ismini yazipta onlarin benim yorumlarima üzülmesini istemiyorum. Yalniz beni cok düsündüren iki Tarih göründü, onlarda 18 Aralik ve 27 Aralikti- Zaman olarak gündüzdü. Bu tarihler resim gibi siyah bir cerceve icinde ve bir agacta asili idiler. Birden bire yere düstülerinde kirilip büyük bir gürültü ile darmadagin oldular.

Seda Sayan hanimida bir Meditasyonumda gördüm. Ne manasi oldugunu gerci pek anlayamadim fakat o kadar ilginctiki onun icin yazmaya karar verdim. Seda hanimin bir gözü agliyor, diger gözüde gülüyordu. Gülen gözünün icinde sanki bir pirlanta vardi. Aglayan gözünün icindede bir zincire benzeyen sekil vardi. Bu zincir ne altin nede gümüstü.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sayin Tedora Hanim,

Seda Sayanla ilgili meditasyonuzda anlamadiginiz olay herhalde bu olmali.

http://www.hurriyet.com.tr/magazin/anasayfa/8216084.asp?gid=229&sz=2687

Saygilar

Hülya