Cumartesi, Aralık 08, 2007

Islam Arslan Sevim Emreye iftirami etti?

Popstar Alaturkadan elenen Islamin Sevim Emre hakkinda söylediklerinin dogru olduguna inaniyorum. Sevim hanimi ben tanimam ve yalniz son aylarda onun hakkinda cok az bilgim oldu. Sayin sanatcimiz Orhan Gencebayin hayat arkadasi oldugunuda daha gecen aylarda popstar alaturkayi seyretmeye basladiktan sonra internette okudum.

Sevim Emre hanim sayin Gencebaya cok iyi bir hayat arkadasi olabilir fakat, benim hislerim o hanimin gülüsü gibi yumusak kalpli olmadigini ve özel hayatinda cok kaprisli birisi oldugunu gösteriyor. Bana öyle geliyorki, sevim hanim yaslandikca arkadasligi dahada zor olacak bir hanim. Gözleri dünyayi oldugu gibi degil, kendi gördügü gibi sanan ve kendine dünyada gerektiginden daha genis bir yer veren insan.

Sayin Orhan Gencebayinda bu gelismelere üzüldügünü gördüm. Insallah sevim hanim büyük sanatcimizin mütevaziligini daha cok örnek alir, biraz daha az simarik davranir, kendinden durumu cok daha az rahat insanlara daha cok saygi göstermeyi ögrenir. Yoksa en cok hayat arkadasi Orhan Gencebayi üzer ve en cok zarari ona olur. Ben Orhan Gencebay beye saglik durumuna biraz daha cok dikkat etmesini ve onu her üzen durumdan cekilmesini tavsiye ediyorum.

Islam Arslan kardesimizede büyük basarilar diliyorum. Onun iftira atacak bir insan olmadigini, yalniz hislerini natürel ve acik yasayan ve simdiki zamana daha uyamayan iyi bir insan oldugunu hissediyorum. Insallah bu zamananin kanunlarina uymayi hic bir zaman ögrenmez ve dürüst kalir! Armagan caglayan beyin bu duruma göz yummasinada cok sasirdim, cünkü o böyle seyleri dakikasinda gören ve herseyi duyan bir insan. Herhalde onunda zaman zaman yasadigimiz zamanin akisina uymasi gerekiyor.. Insanlik halidir, olabilir, tabiiki eger istenmezse olmayabilirde.

Hiç yorum yok: