Çarşamba, Nisan 29, 2009

Benim görüşümle Türkiyenin hakiki durumu ve benim yorumlarım

Ah benim güzel Türkiyem, seni Atalarımız bize ne Kumar ne Tavla oynayarak nede başkalarına yalvararak, para sadakalarıyla vatan yaptılar. Içim yanıyor seni görünce, sanki Boğazın Hasta Adamı tekrar hortladı, sanki ikinci kez tekrar can çekiyor ve utancın verdiği acıdan haykırıyor. Lanet olsun bana bu günleri tekrar gösterenlere diye.

Tarihte koskoca harflerle bır nasihat yazar.. Eğer bir ülkeyi işgal etmek istersen o ülkenin ya belini şavasla kır kıpırdıyamasın yada ona bol bol Borç para ver, faizini ödeyemez duruma gelince bir borç daha ver fakat yalnız faizine ucu ucuna yetsin, borcu hiç bitmesin. O zaman o ülkenin esas tapusu yüzde yüz senin demektir. Borç parayla efendi oldum sanan milletlerin hepsi eninde sonunda köle olurlar.. Yalniz alnının teriyle elde edilen maddi servet rahatlık getirir. Gerisi faso fisodur. Gelir geçer fakat katiyen kalmaz. Bir gün gelir uçar gider bır kuş gibi...Rüyalar biter! Hürriyet yazarı Rahmi Turanda bu konuda kısa, mantıkli ve delilli bir yazı yazmış. Bu satırlari okuyanların herhalde son senelerdeki güya gelişmelere daha başka gözle bakip ve düşünmeye başlayacağından eminim.

Inanma sana arkadaşınım diyenlere.. Sor kalbine, niye acaba diye.. Bak etrafına, benim onlara cazip daha neyim kaldı acaba diye.. Eminimki cevabını sen kendin zaten vereceksin. Kimse seni senden iyi bilemezki...

Bak Fırat, Yeşilırmağına: Arabistanın hayatı senin elinde sayılır, Su yaşam demektir..Bunu küçücük çocuklar bile biliyor artık.

Bak Ovalarına, eskiden çiçek dolu çayırlarına: O güzelim geniş ovalarında kurulan havalimalarından kalkan uçaklar, park eden tankerler, bekleyen askerler en çabuk yoldan bütün yakın doğuya ileşebilirler.Işte açlık çeke çeke bunları bile unuttuk mıllet olarak. Affet bizi!

Bak yerin altında uyuyan Madenlerine: onların değerlerini unuttunmu yoksa? Vallahi unutmuşsun gibime geliyor, çok sessizsin çünki.

Bak Dağlarına, ormanlarına: Dağlar sanki yalnız bir taş yığını, Ormanların bir küçük ve insan eliyle yapmacık belediye parkindan farksiz oldu. Nerede benım o yemyeşil Türkiyem? Mıllet nefes bile alacak hava arıyor artık. Havada sanki zehir var, insanlar nefes almaya korkuyorlar..

Bak Göllerine: O Balık dolu, kuşların hersene ziyaret ettiği güzel göllerin, aynı türk halkının gözyaşları gibi ağlaya ağlaya kurudu gitti. Yazık oldu..

Bak Kürt asıllı sadık vatandaşlarına:
Onları yalnız bırakma sakın, onlarda türkiye için çanakkalede kan döktü, türkiye cumhurıyetini imkan etti. Lütfen sahip ol o değerli ve senin her adım toprağını seven kürt asıllı çocuklarına.. Ayırtma kimseye onlari, ayıp ve çok günah oluyor.

Bak Yahudi asıllı vatandaşlarına: Onların Türkiye sevgisini yerlere vurdurma. aldirma ellerinden. Onlarda senin çocuklarin, orada doğdular, orada büyüdüler, orada ömürlerini geçirmek isterler.. Onlarda Türkiyeli, aynı bunu unutan öbür çocuklarin gibi. Nasıl geldik bu günlere? Lütfen anlat bana....

Bak ermeni asıllı vatandaşlarina: Türkiye tabiiki onlarinda türkiyesi. Çoğu hayatlarinda bir kere bile ermenistanı görmüş değiller, onlarin vatani türkiye onların vatanı sensin!..Baska yeri ne bilirler, ne tanirlar, nede oralarda yaşamak isterler. Neden onlarin ayri görülmesine müsade ediyorsun, senin kalbinde hepsine yer var, sen hani geniş kalpliydin?

Bak bir geri ve Sulukuleyi hatırla: Türkiyede bir sembol olmuş Sulukuleyi ve aşağılanarak çingene denilen orada doğan, büyüyen çocuklarını. Onların o hayat sevgisini, dedelerininö ninelerinin hatıralarını ayaklar altına alıp, yıktılar yuvalarını, sildiler mazilerini.. Müsade etme bir daha böyle kalpsizliğe. Yakişmiyor senin gibi eskilerden beri değisik kültürler, barındıran Türkiyeye. Seni o yüzyıllardır dünyaya ibret olan geniş gönüllülüğünde güzel ve düne kadar büyük saygı duyulan bir türkiye yapti.

Bak Türkiye Milletine: Nasil ağliyor, nasil kandırılıyorlar çaresizlikten. Onlara sahip çık, yıkatma beyinlerini bir öğünlük sac kebabına. Ertesi gün tekrar aç kalacaklarını bile bile kabul ettirme bu ezginliği onlara. Uyandır onları, al kucağina, saçlarını okşa ve ben sizi unutmadım de. Çok çaresız kaldılar, çok yalnızlar..Yakışmıyor bu ezginlik Türkiye Milletıne!.

Bak şanlı Askerine: Seni Türkiye yapan ve hala şerefıyle ve damarındakı kanıyla koruyan askerinin onurunu nasil çiğniyorlar.. Müsade etme bu hakaretlere... Silkın Türkiyem, silkinde nasil silkinirsen silkin artık, depremmi yaparsın, şimşekmi çakarsın, dolumu yağdırırsın, ne yaparsan yap yalnız bir şey yapta son ver bu çöküşe..

Bak aydinlarina:Onlar hala ağlaya ağlaya seni anlatıyorlar. Dinleyen çok az fakat sana olan aşkları bir kişi duyarsada değer diye devam ettiriyor. Onlari koru Türkiyem, çok yalnız kaldılar ve azaldılar.

..............................................................................................................................................................

Ülkeler bir kendilerine ilginç bir başka ülkeyi ele geçirmek isterlerse oradakılerden bir kaçiını zengin eder, hükümetın mühim yerlerinde güçlenmelerine yardım ederki ilerde emrimde olsunlar istediklerini yapsınler diye. O yeni zenginlerde durumu günden güne zorlaşan halka masal anlatır, gelecekler vaad ederler ve onun için her çabayı vereceklerinı söylerler. Bu arada kendilerinin bir eli balda öbür eli yagda olur.. Bu dünyanın en eskı memleketleri ışgal etme şekli olduğu halde hemen hemen her seferinde başarıyla uygulanır!

Gururunuzu, şerefinizi satıp kendinızle alay etmelerine müsade etmeyin. Çocuklarınızın geleceğiyle oynamayın, en az o iki eli devamlı dua eden durmadan allah büyüktür diyenlere güvenin.. Onların allahı yalnız para olur, allah onlar için yalnız bir amaç, bır anahtardır. Öyle olmasa nasıl diğer insanlar açken, minnacık çocuklar soğukta üşürken rahat ve lüks icinde o güzel hayatlarini sürdürebilirler.Vıcdanlarına nasıl sindirirler bunları?

Bir ülke Türkiye gibi tabitattan zengin bir ülkeye kredi verirse ne olur? Banka hesabındaa su kadar kredi transferin,n edildiğini gösterir.. O para elle tutulacak bir para degildir, yalniz hesapta yazar, yani havadir.. O krediyi zaten ondan ya bir sey alman icin yada bir uzmanlık, danışmanlık yapabileceği bır şey icin verir, yani, sana verdigi parayi tekrar kendi alir, sende yalniz borc kalir. Galata köprüsünün borcu bittimi sorusunun cevabını bilen yada araştıran benim ne demek istediğimi anlar. İşte dişardan hediye imiş gibi gösterilen, kolay verilenö problemleri bitırecek denilen kredilerin manasi budur. Yani bır mılleti borca sokmak onun kuvvetinı azaltmak kısaca halkı köle yapmaktır..

Sevinme boşa sevinirsin yazık olur, deme sakın bak hükümet ne akıllı, yine para getiriyorlar, para bulmuşlar diye.. Kork, ben daha çok satıldım şimdi daha çok köleyim diye. Sor kendine madem çok akıllıları seçtık niye biz hala borç alıyoruz borca muhtacızda başkaları borç verebılecek durumda diye. Kork, sevinme üzül çok üzül bu duruma ve düşünmeye başla. Sor bir kendi kendine insanlar ne zamandan beri zavallı olduklarına sevinırler diye.


AKP sanki bir kendisi birde tek baska bir Parti var gibi tavırlara giriyor öbürlerini hesaba bile almıyor. Öbürleride hala bu durumu anlamıyor,farketmıyor ve hala birbirlerıyle kavga ediyorlar.. Bu durumda AKP daha akıllı, fakat Atatürk Türkiyesine faydalarının olacağını sanmiyorum.. Gittıkçe daha çok bir Kraliyet gibı devleti yönetiyorlar gibime geliyor.Hıç cumhurıyetle bağdaşmasının imkanı olmayan şatafatlar beni şahsen rahatsız edıyor. Halbuki bir beraber olsalar ve kendilerinden önce türkiyeyi düşünselerde olabilir. Hatte yalniz öbür partiler aralarında anlaşsa AKP daha çok zor oy alir ve muhalefetle konuşmak yapma zorunda kalir. Herkes ayri türkü söylüyor, millet kulaklarini tıkamış, artik hiç türkü dinlemek istemiyor ve hiç olmazda akşam yemeğini çikarmak icin birine tamam diyor, reyini verip Allah kerim inşallah bu günlerde geçer diyerek hayaller kuruyor. .. Derlerya iki kişi kavga, üçüncüsü bayram eder.. Türkiyenin partilerinin durumunu aynen böyle görüyorum.. Hepsi kavga ederken AKP Allahu ekber dıyerek yola devamda.

Asker gerçi görüyor bütün bu batakliğa götüren durumlari fakat eline yabanci ülkeler kredi kelepçesi takildiği için pek hareket edemiyor.

Yazık oluyor Türkiyeye, hepimizin Türkiyesine, Atalarımızın kanlarını akıtarak ödeyıp aldıkları Cumhurıyet ılacıyla iyileştirip bizlere hediye ettiklerı BOĞAZIN HASTA ADAMINA!

AYIP oluyor Atatürkün kurduğu partiyi, CHP yi böyle bir durumda görmek utanç veririyor. CHP kendi gururunu değil, Türkiyeyi düşünmeye başlamaya geç bile kaldı. Üzüntü verici bir Türkiye ve Partiler Kavgası Türkiyeyi batıracak. Inşallah bir mucize olur.
Yorum Gönder