Cuma, Nisan 17, 2009

Ergenekon Treni son durağa geldimi? Lütfen herkes insin..

Evet sayin okurlarim. Sandigim kadar Ergenekon Masal Treni sondurağina ulasti. Ne mutlu, ben binmemisdim, icinde degildim diyene..

Bakanlarimiz kendi dertlerinde ve acaba ben kalirmiyim diye diye Ergenekonsuzda üzüntüden hasta olacaklar..


Cumhurbaskani ve Basbakan sanki Türkan Saylan diye bir kimse yokmus gibi hala kendi dertlerinde Politika oynuyorlar gibi bir ima birakiyorlar.. Nerede Hayrünnisa Hanim? Nerede o bir siir dinlerken gözyaslarini tutamiyan Emine hanim? 1. ve 2. Ladylerimiz Türkan Saylana hakaret eden gazeteleri hala okumadilar ve o konuda bir sey duymadilarmi?
Ben bile okudum ve üzüntüden, bu yüzde yüz rüyadir sandim..

Degilmis, bunlar türkiyenin hakikatleri olmus.. Yaziklar olsun bu olaylar hakkinda okuyup susanlara ve bu haksizliklari görüp görmemezlikten gelenlere..

Türkan Saylan gibi bir kisiye böyle hakaretler yapilirsa, normal vatandas artik çıt bile diyemez.. Yaziklar olsun demokrasiyi korkudan elden verenlere..

Yarin gencler niye bunlara izin verdiniz, niye kabul ettiniz,niye frenlemediniz diye sorunca ne cevap verilecek? Korktum banada bir leke gelir, benide alirlarmi acaba diyemi? Yaziklar olsun genc vatandaslarimin gelecegini korkudan satanlara!


Neredesiniz sayin Bülent Ersoy?

Neredesiniz Sayin Orhan Gencebay?

Neredesiniz Sayin Armagan Caglayan?

Neredesiniz Sayin Osmantan Erkir?

Neredesiniz Sayin Tarkan?

Neredesiniz Sayin Mustafa Sandal?

Neredesiniz Sayin Seda Sayan?

Neredesiniz Sayin Vatandaslar?

Neredesin Türkiye?

-------------------------------------------------------

Sayin ATATÜRKÜM, sen hic merak etme.. Senin Milletin ve senin bize biraktigin o en degerli serveti koruyan Askerlerimiz allaha sükür ne kör, ne sagir nede sabirsizdir.. Sabirla inceler, dinler ve sonunda HAYIR; Buraya kadardir, oyun bitti der...!?  Hic merak etme Atam, seni unutmayanlar cogunlukta!

Türkiye cumhuriyeti gibi bir cumhuriyeti kuran bir Milletin sabriyla misket oynayanlar hep yanildiklarini anladilar.. Bu hala öyle..Degismedi..

------------------------------------------------------------
Ekleme: 20.Nisan.2009

Bu haberi okuyunca hem hislendim hemde gurur duydum. Var, evet hala bel kemigi dimdik ve sorumlulugunu korkmadan yasayan vatandaslarimiz var!

Ne mutlu ben yalniz bugünki kendi cikarlarimi degil cocuklariminda yarini düsünüyorum diyene!

Ürolog Prof. Dr. Ziya Akçetin gibileri Türkiyenin dünyaya demokrasi konusunun cevabidir.

Prof. Dr. Ziya Akçetin'in Gazetelere verdigi ilan icin bende cok tesekkür ediyorum:

“Yıllar sonra, Nazi baskısına susarak ortak olmuş Alman babalara hesap sorulduğu gibi bana da ‘Baba niye ses çıkarmadın’ dememeniz için ve Türkiye’yi çok sevdiğim için, başta Prof. Dr. Türkan Saylan olmak üzere öğretim üyesi meslektaşlarıma, öğrencilere ve ülkemin aydınlarına hukuk adı altında gerçekleştirilen ve gerçekleştirilecek bütün sindirme operasyonlarına karşı çıkıyorum. Daha önce bu örnek insanlarla yeterince omuz omuza yol alamadığım için de mahcubiyetimi dile getiriyorum."

Hiç yorum yok: